Психолого-педагогічна характеристика класу

Характеристика класного колективу


І. Склад класу
У 8 класі навчається 13 учнів, з них 6 дівчат і 7 хлопців. Клас вікової норми.

Показники успішності:
Учнів з високим рівнем навчальних досягнень – 2;
Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень – 4 ;
Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень – 5;
Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень - 2.
Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, у класі працює учнівське самоврядування.

ІІ. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:
_70_% дітей проявляють себе активно в житті колективу;
_30_% дітей мають середній рівень активності;
_0_% дітей не цікавляться справами колективу.

Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу.

ІІІ. Організованість класу
Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, виготовлення стінгазет і колажів, створення вітальних презентацій приурочених подіям різного характеру, прибирання класної кімнати та ін.

Організованість класу - на достатньому рівні.

IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють у своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість.

Своє схвалення або осудження вони висловлюють при спілкуванні між собою та зі старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.

Спостерігається часткове розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.

V. Характер зв’язків у колективі

Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.

VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які здійснюють самоврядування в класі. До самоврядування залучені усі учні класу. Постійними лідерами у класі є : Цюх Станіслав, Хохлюк Віола та Лаптєв Богдан. Учні класу знають, що відбувається у школі та інших класах. Загальношкільні доручення виконуються на належному рівні.

VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування новоствореного класного колективу
Проведення тематичних виховних годин:
« Я – частина колективу»;
« Мікроклімат у класі»;
« Дружба між дівчатками та хлопчиками»;
« Моє дозвілля» та інші.

Плануємо й надалі брати активну участь класу у загальношкільних заходах.

1 коментар:

Анонім сказав...

Працюю психологом у школі. Приємно, що молоді спеціалісти вміють грамотно оцінити і проаналізувати мікроклімат у класі. ви справжній молодець!